1397/04/23
کاتا تیمی بانوان تهران به نشان برنز دست یافت
  نسخه چاپی
کاتا تیمی بانوان تهران به نشان برنز دست یافت

کاتا تیمی بانوان استان تهران به نشان برنز رقابتهای قهرمانی آسیا دست یافت.

به گزارش روابط عمومی هیئت کاراته استان تهران، پانزدهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا در شرایطی با حضور ۳۱۲ کاراته کا از ۲۹ کشور در شهر عمان کشور اردن در حال برگزاری است که در دومین روز این رقابتها کاتا تیم بانوان پایتخت متشکل از الناز تقی پور، نجمه قاضی زاده و شادی جعفری زاده موفق به کسب نشان برنز این رقابتها شدند، طراوت خاکسار در وزن منهای 55کیلوگرم و امیربهادر تدین در کاتا انفرادی در جای پنجم قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش کاتا تیمی پایتخت ابتدا تیم سریلانکا را 5 بر صفر از پیش رو برداشت و در ادامه با قبول شکست برابر تیم مالزی به جدول شانس مجدد راه یافت.

بانوان پایتخت در این مرحله 5 بر صفر برابر هند پیروز میدان شدند و به نشان برنز این رقابتها دست یافتند.

میربهادر تدین ابتدا دلوس سانتوس از فیلیپین را ۴ بر یک شکست داد, سپس با نتایج مشابه ۵ بر صفر مقابل آراکا بانرجی از هند و مو شیک از چین به برتری رسید. در چهارمین مبارزه ۴ بر یک نتیجه را به تایی وانگ چین تایپه ای واگذار کرد و در جدول شانس مجدد با قبول شکس برابر کریس چنگ مان، نایب قهرمان ۲۰۱۵ آسیا از هنگ کنگ در جای پنجم ایستاد.

در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم, طراوت خاکسار پس از برد ۲ بر یک در اولین مبارزه مقابل حریف ویتنامی, در ادامه ۴ بر یک حریف کره ای را شکست داد. او در مبارزه سوم ۸ بر ۴ مغلوب نماینده چین تایپه شد و به جدول شانس مجدد رفت و با شکست برابر کاراته کا قزاق پنجم شد.

در کاتای انفرادی بانوان هم نگین باقری در اولین دیدار آدا وونگ از کره جنوبی را ۴ بر یک برد و در دومین مبارزه ۳ بر ۲ مغلوب لائو مو سونگ از هنگ کنگ شد و با توجه به شکست حریف هنگ کنگی مقابل ژاپن, باقری از دور رقابتها کنار رفت.