1397/04/09
قهرمانی پسران پایتخت در اولین مرحله لیگ جهانی کاراته وان
  نسخه چاپی
قهرمانی پسران پایتخت در اولین مرحله لیگ جهانی کاراته وان

عنوان قهرمانی اولین مرحله از رقابتهای لیگ جهانی کاراته وان ایران به تیم پسران تهران رسید.

به گزارش روابط عمومی هیئت کاراته استان تهران، اولین مرحله از رقابتهای لیگ کاراته وان ایران در بخش پسران در شرایطی روز جمعه 8تیر ماه به میزبانی سالن شهید همت شهرستان چهاردانگه استان تهران برگزار شد که در پایان تیم تهران با کسب با 3نشان طلا، 4 نقره و 5 برنز بر سکوی نخست ایستاد، مازندران با 3 طلا و 3 برنز نایب قهرمان شد و فارس با 2 طلا و 2 نقره در جای سوم قرار گرفت.

اسامی مقام آوران این رقابتها بدین شرح است:

** بخش نوجوانان/
در كاتاي انفرادي، اميرحسين معين الدين از كرمان عنوان اولي را بدست آورد. آكام خنداني از كردستان دوم شد.ميلاد ملك پور از كرمان و رضا پوردهقان از كرمان سوم شدند.

وزن 47-كيلوگرم، محمدرضا سواري از اصفهان اول شد. حميدرضا مهدي پور از تهران در مكان دوم ايستاد.سيدمحمدامين صالحي از گيلان و علي زينلي از قزوين مشتركاً در مكان سوم قرار گرفتند.

وزن 52-كيلوگرم، اميررضا برزويي از كرمانشاه در مكان اول ايستاد.محمدجواد صفري از كرمانشاه دوم شد. اميرعباس بيك محمدلو از تهران و سينا وديعتي از كرمان سوم شدند.

وزن 57-كيلوگرم، محمدحسين شيرصفت از فارس اول شد.محمدجواد نصاران زاده از فارس در رده دوم ايستاد.علي ابراهيمي از تهران و معراج محمدي از قزوين سوم شدند.

وزن 63-كيلوگرم، محمدطاها مهدي زاده از مازندران اول شد. محمد مهدي پارسا از لرستان در مكان دوم ايستاد.محسن دانه از تهران و متين محمدي يوسف آباد از خراسان رضوي سوم شدند.

وزن 70-كيلوگرم، نيما خادمي نيا از مازندران اول شد.مصطفي غلامي از تهران در مكان دوم قرار گرفت.پرهام اسدي فر از كرمان و متين باقري از تهران سوم شدند.

وزن 70+كيلوگرم، محمدسروش محمدي از تهران در مكان اول ايستاد. احد اسدي از كرمان رتبه دومي را كسب كرد.محمدرضا محمدخانلو از تهران و صادق زارع پائئين كولايي از مازندران سوم شدند.

**بخش جوانان/
كاتاي انفرادي ، احمدرضا محمودي از تهران اول شد.متين زارع از تهران در مكان دوم ايستاد.سيدمجيد وكيلي از قم و محمدصدرا شيذري از آذربايجان شرقي سوم مشترك شدند.

كاتاي تيمي،باشگاه مقدم با تركيب پوريا فرزانه، اميررضا عزيزي، اميرحسين پناهي اول شد.چاي رفاه لاهيجان با تركيب حسن صالحي،علي محمودي و اميرپورميرزا در مكان دوم ايستاد. تيم هاي باشگاه شاهين با تركيب محمدصدرا شيذري، مهدي شاهين و اميررضا كرمي و آسو كردستان با تركيب آكام خنداني، اشكان رحيمي و ديار محمدي مشتركاً در مكان سوم قرار گرفتند.

وزن 55-كيلوگرم، عليرضا رمضاني از مازندران، مرتضي كريمي از البرز، پوريا اقدسي از البرز و اميرحسين عليپور از گيلان به ترتيب اول تا سوم مشترك شدند.

وزن 61-كيلوگرم، عليرضا حيدري از مركزي اول شد. حسين خدري از قم در مكان دوم ايستاد.سعيد رمضاني از قزوين و عرشيا فيض از كرمانشاه سوم شدند.

وزن 68-كيلوگرم، عليرضا رضايتي از فارس در مكان نخست قرار گرفت. كوروش زيگلري از فارس دوم شد. محمدصالح فارسي از تهران و محمدمهدي گرايلي از مازندران سوم شدند.

وزن 76-كيلوگرم، امير اسلامي از خراسان رضوي اول شد. علي توكلي از تهران بر سكوي دوم ايستاد.سيدطاها حسيني از مازندران و محمدمهدي مهاجري از كرمان مشتركاً سوم شدند.

وزن76+ كيلوگرم، محمدهادي طاهري از مركزي در مكان نخست قرار گرفت.محمد برون از خوزستانعنوان دومي را كسب كرد.محمد سينا عبدالحسيني از قم و دانيال عليجاني از كرمانشاه سوم شدند.

در جدول رده بندي/
1-تهران با 3 طلا- 4 نقره و 5 برنز
2-مازندران با 3 طلا- 3 برنز
3-فارس با 2 طلا- 2 نقره
4-مركزي با 2 طلا
5-كرمان با يك طلا- يك نقره- 5 برنز
6-كرمانشاه با 1 طلا- يك نقره – 2 برنز
7-خراسان رضوي با يك طلا- يك برنز
8-اصفهان با يك طلا
9-گيلان و قم با يك نقره – 2 برنز
10-البرز و كردستان با يك نقره – يك برنز
11-خوزستان و لرستان با يك نقره
12-قزوين با 3 برنز
13-آذربايجان شرقي با 2 برنز