1397/04/09
دختران پایتخت قهرمان اولین مرحله لیگ کاراته وان ایران شدند
  نسخه چاپی
دختران پایتخت قهرمان اولین مرحله لیگ کاراته وان ایران شدند

اولین مرحله رقابتهای لیگ کاراته وان دختران ایران با قهرمانی تیم پایتخت به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی هیئت کاراته استان تهران، در پایان اولین مرحله رقابتهای لیگ کاراته وان دختران ایران که به میزبانی سالن شهید همت شهرستان چهاردانگه استان تهران برگزار شد، تیم پایتخت با کسب 3نشان طلا، 4 نقره و 5 برنز به عنوان قهرمانی دست یافت البرز با 2 طلا و 2 برنز و در جای دوم قرار گرفت و مازندران با 1 طلا و 3 نقره و 3 برنز سوم شد.

اسامی مقام آوران این رقابتها بدین شرح است:

**بخش نوجوانان/
در کاتای انفرادی، ملیکا عزتی از تهران مقام اولی را بدست آورد. راضیه حسین پور از مازندران دوم شد. مبینا پوراسدالله از خوزستان و زینب میرزایی از اصفهان سوم مشترک شدند.
در این وزن 46 نفرشرکت داشتند.

در وزن 42- کیلوگرم، 40 نفر با هم به رقابت پرداختند. مهدیه اسدی از مازندران اول شد. مبینا یوسفی از تهران در مکان دوم قرار گرفت. نیکو حسین نژاد از مازندران و مبینا علیپور از سمنان مشترکاً در مکان سوم ایستادند.

در وزن 47- کیلوگرم، اسرا کریمی راد از ایلام اول شد. مهدیه عباسی از اردبیل در رده دوم قرار گرفت. یلدا نقی بیرانوند از همدان و فاطمه کرمی از تهران سوم شدند.
در این وزن 57 کاراته کا حضور داشتند.

در وزن 54- کیلوگرم که 46 کاراته کا شرکت داشتند، آیلار حسین زاده از هرمزگان اول شد. فاطمه براق از لرستان در مکان دوم ایستاد. مینو وهاب پور از البرز و رویا اقبالی از تهران سوم مشترک شدند.

در وزن 54+ کیلوگرم، سعیده نعمتی از فارس در مکان نخست ایستاد. نسترن عابدی از تهران دوم شد. عسل ایده لوئی از زنجان و هلیا احمدی از آذربایجان شرقی سوم مشترک شدند.
در این وزن 51 نفر با هم رقابت کردند.

**بخش جوانان/
در کاتای انفرادی، زینب السادات حسینی از تهران بر سکوی نخست قرار گرفت. سپیده امینی از تهران دوم شد. زینب شیخ حسن ارباب از تهران و یگانه شهپری از اصفهان سوم مشترک شدند.
در این وزن 41 نفر شرکت داشتند.

در کاتای تیمی که 6 تیم حضور داشتند، تیم جوانه با ترکیب زینب السادات حسینی، سپیده امینی و ملیکا عزتی اول شد.
تیم مقدم تهران با ترکیب ملیکا بیرقی، کیمیا بیرقی و پروانه سلیمانی در مکان دوم قرار گرفت.
تیم اصفهان با ترکیب گلناز شاهزیدی، یگانه شهپری و ملیکا سلطانی و تیم کمربند مشکی اسلامشهر با ترکیب مائده مکاری، آتنا گرامی و شقایق خوبین سوم مشترک شدند.

در وزن 48-کیلوگرم، 58 نفر با هم مبارزه کردند. فاطمه نو دهقان از البرز اول شد. رقیه بنداد کرمانی از مازندران در رده دوم ایستاد. ستایش یونسی از مازندران و ساناز احمدی از خوزستان سوم شدند.

در وزن 52- کیلوگرم، نگین مهدپویا از البرز رتبه نخست را کسب کرد. صدیقه صادقی از مازندران در مکان دوم ایستاد. تینا نصیری از تهران و حدیث کاظم لو از البرز سوم مشترک شدند.
در این وزن 43 کاراته کا شرکت داشتند.

در وزن 59- کیلوگرم، ستایش صفری از سمنان اول شد. اسما کریمی راد از ایلام در رده دوم قرار گرفت. فاطمه نکوآمال از کرمان و آرزو سلجوقی از اصفهان سوم مشترک شدند.
در این وزن 39 کاراته کا با هم به مبارزه پرداختند.

در وزن 59+ کیلوگرم، 39 نفرحاضر بودند که در پایان عاطفه بیرانوند از لرستان عنوان اولی را بدست آورد. هستی غضنفری از کرمان دوم شد. صدف لرستانی از کرمانشاه و سیده لیلا عباسیان از مازندران مشترکاً سوم شدند.

رده بندی مدالی:

1-تهران با 3طلا- 4 نقره و 5 برنز
2-البرز با 2 طلا- 2 برنز
3-مازندران با 1 طلا- 3 نقره- 3 برنز
4-لرستان و ایلام با 1 طلا- 1 نقره
5- سمنان با 1 طلا- 1 برنز
6- هرمزگان و فارس با 1 طلا
7- کرمان با 1 نقره- 1 برنز
8- اردبیل با 1 نقره
9- اصفهان با 4 برنز
10- خوزستان با 2 برنز
11- آذربایجان شرقی، همدان، کرمانشاه و زنجان با یک برنز