1396/08/24
حضور اهالی کاراته پایتخت در گلریزان جامعه ورزش
  نسخه چاپی
حضور اهالی کاراته پایتخت در گلریزان جامعه ورزش

گلریزان جامعه ورزش برای زلزله زدگان از صبح امروز با حضور مسئولین وزارت ورزش و جوانان، اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، قهرمانان، پیشکسوتان و روسای فدراسیون ها و هیات های ورزشی پایتخت آغاز شده است .

به گزارش روابط عمومی هیئت کاراته استان تهران، حضور پرشور مردم و اهالی ورزش از ساعاتی قبل از شروع مراسم جلوه خاصی به ورزشگاه پیر تهران داده بود و مهربانی جامعه ورزش کاملا مشهود است.همه، اقلام جمع آوری شده را به ورزشگاه شیرودی رسانده اند.

تعدادی از پیشکسوتان با حضور در این مراسم، اقلامی را نیز با خود برای کمک به زلزله زدگان به همراه داشتند. حتی ورزش دوستان نیز در مراسم مشارکت خوبی دارند، بطوریکه حضور پرشور آنها در کنار ورزشکاران را شاهد هستیم.

معاون فرهنگی اموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان نیز در بخش اول مراسم، کمک و یاری رسانی جامعه ورزش در همراهی با هموطنان زلزله زده را ستود و اظهار داشت : موج همدلی در جامعه ورزش برای کمک به زلزله ردگان بوجود امده است.

دکتر احمدی گفت: وزیر ورزش و جوانان نیز در همراهی با زلزله زدگان استان های غربی کشور دستور دادند که جامعه ورزش بصورت کامل حمایت و پشتیبانی از مردم داشته باشند.

وی افزود: بسیاری از قهرمانان نیز اکنون در منطقه حضور دارند و همراهی خود را به صورت حضوری با زلزله زدگان اعلام کرده اند.

گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران نیزاعلام کرد: 4 کامیون تا به حال توسط ادارات شهرستان ها، حوزه جوان و جامعه ورزش و جوانان آماده اعزام شده و امیدواریم ما هم در کمک به هموطنان زلزله زدگان غرب کشور قدمی بر داشته باشیم.

گفتنی است عطایی رئیس هیئت کاراته استان تهران به همراه جمعی از قهرمانان، ورزشکاران، پیشکسوتان، مربیان و داوران در این حرکت معنوی حضور داشتند.