1396/05/17
بزرگداشت روز خبرنگار در نشست شورای روابط عمومی ورزش و جوانان استان تهران
  نسخه چاپی
بزرگداشت روز خبرنگار در نشست شورای روابط عمومی ورزش و جوانان استان تهران

دومین نشست شورای روابط عمومی های ادارات و حوزه های ورزش و جوانان استان تهران به همت روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان و به میزبانی اداره ورزش و جوانان شهرستان شمیرانات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیئت کاراته استان تهران، این نشست با حضور دکتر احمدی معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزارت ورزش و جوانان، خان محمدی فرماندار شمیرانات، گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، مازیار ناظمی و هرمزی رئیس و معاون مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، رهگذر معاون روابط عمومی استانداری تهران، احمد نامنی رئیس اداره ورزش و جوانان شمیرانات و پیام نظر مشاور مدیرکل و رئیس اداره روابط عمومی اداره کل، برگزار و طی آن از خانواده شهدای رسانه، خبرنگاران و مسئولان روابط عمومی تجلیل شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در این نشست، ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این نشست از روابط عمومی ها خواست با کم گفتن و به موقع گفتن، اثرگذاری حرف خود را بیشتر کنند، چرا که اثر زیاده گویی، بر عکس خواهد بود.

گل محمدی حضور خانواده معظم شهدا را در این نشست، ارزشمند دانست و از آنان قدردانی نمود و ابراز امیدواری کرد که جامعه ورزش و جوانان همواره دین خود را به خوبی در قبال منزلت و جایگاه این عزیزان ادا نماید.
وی اهمیت مسئولیت خبرنگاران و مسئولان روابط عمومی را یادآور شد و بر ضرورت تعامل روابط عمومی با رسانه تاکید نمود.

در ادامه این نشست، مشاور مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، کار خبرنگاران را در روابط عمومی ها، کاری از جنس مخالف دانست، چرا که روابط عمومی یک فرد پاسخگوست و خبرنگار یک فرد پرسشگر.

پیام نظر با قدردانی از میزبانی اداره ورزش و جوانان شمیرانات و تشکر از احمد نامنی رئیس، معاونین و همکاران این اداره بویژه کاظمی مدیر روابط عمومی این اداره گفت: کم کردن فاصله بین مدیران و رسانه ها، کار اصلی روابط عمومی های ورزشی است و اصولاً کار ورزش و روابط عمومی ورزشی، با سختی همراه است.

مدیر روابط عمومی اداره کل افزود: در دولتی که کار براساس و بنیان شفاف سازی بود، روابط عمومی ها کار سخت و دشواری داشتند و تلاش شد هر کاری که در عرصه ورزش و جوانان استان تهران صورت گرفت، به همان اندازه انعکاس یابد و آنچه که واقعی و بر اساس مستندات بود، به رسانه ها منعکس شود.

وی ادامه داد: در یک چشم انداز جدید سعی می کنیم در تصمیمات اداره کل، آینده پژوهی را کلیدبزنیم و با همکاری همه عزیزان، در سال 96 به دنبال تحقق این برنامه باشیم.

پیام نظر با قدردانی از حمایت همه جانبه گل محمدی مدیر کل، حاصل این نگاه حمایتی ویژه را در سال گذشته، میزبانی سمینار ملی روابط عمومی های سراسر کشور با حضور مقام عالی وزارت دانست و ابراز امیدواری کرد با این حمایت ها، چرخ فعالیت ها در حوزه ورزش استان تهران به خوبی بچرخد.

وی در پایان تاکید کرد: باید با امید بیشتر و با انگیزه قویتر در دولت دوازدهم کار کنیم و فرصت حضور مسئولان دلسوز را غنیمت شمرده و در راستای اهداف و سیاست های وزارت ورزش و جوانان استان تهران حرکت کنیم.

در ادامه این نشست و با حضور مسئولان از خانواده شهید حمیدرضا حسنی تصویربردار صدا و سیما که در حادثه منا به درجه رفیع شهادت رسید و از مهدی شادمانی خبرنگاری که در بستر بیماری است، تجلیل شد.

بنا به همین گزارش به مناسبت روز خبرنگار، از خبرنگاران تخصصی حوزه ورزش تهران و از اعضای شورای روابط عمومی ورزش و جوانان استان تهران نیز تجلیل گردید و در ادامه تمامی حاضران در نشست با حضور در مزار شهدا، با اهدای شاخه گل و نثار فاتحه، نسبت به این عزیزان ادای احترام نمودند.

پایان بخش این نشست، برگزاری کارگاهی برای مدیران روابط عمومی بود که فرهاد عشوندی سردبیر خبرآنلاین به تدریس"ارتباط رسانه و رو ابط عمومی" پرداخت که مورد توجه حاضرین قرار گرفت.