1396/03/21
چهارمین دوره محفل انس قرآن در تهران برگزار شد
  نسخه چاپی
چهارمین دوره محفل انس قرآن در تهران برگزار شد

چهارمین مسابقات قرآن ویژه ورزشکاران شب گذشته(شنبه 20 خرداد ماه) همزمان با ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) در مسجد هدایت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیئت کاراته استان تهران، همزمان با ماه نزول قرآن و مقارن با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع)، محفل انس با قرآن و چهارمین دوره مسابقات قرائت قرآن ویژه ورزشکاران شب گذشته شنبه 20خرداد ماه با استقبال ورزشکاران کاراته در مسجد هدایت تهران برگزار شد.

بر اساس این گزارش در چهارمین سال برگزاری این محفل معنوی "محسن آشوری" دبیر فدراسیون کاراته، "محمد مهدي عطایی" رئیس هیئت کاراته استان تهران، جمعی از مسئولین بسیج ورزشکاران، روسای هیئتها، مسئولین کمیته ها و روسای سبکهای کاراته و همچنین خانواده ورزشکاران حضور داشتند، و 278 قاری قرآن در دو بخش حفظ و قرائت از ساعت 18 تا پیش از اذان مغرب با هم به رقابت پرداختند و پس از اقامه نماز، حاضرین در این محفل بر سر سفره احسان افطار کردند.

در ادامه مراسمی ویژه برای شهدای عملیات تروریستی تهران و گرامیداشت استاد فن و اخلاق آقای اکبر اکرامی انجام شد و سپس با اهدا لح تقدیر و جوایزی از طرف هیئت کاراته استان تهران از برترینهای این رقابت معنوی تجلیل شد.

گفتنی است در پایان این محفل هيات كاراته پایتخت با اهدا لوح تقدیر از احمد علمایی و سید سعید موسوی، رئیس و عضو کمیته فرهنگی و كميته مساجد فدراسیون تجلیل و قدردانی کرد.