1400/08/23
مسابقات انتخابی المپیاد استعدادهای برتر استان تهران برگزار می شود
  نسخه چاپی
مسابقات انتخابی المپیاد استعدادهای برتر استان تهران برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی هیئت کاراته استان تهران، با توجه به اعلام فدراسیون کاراته مبنی بر برگزاری سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور، مسابقات انتخابی استان در دو بخش پسران و دختران به منظور گزینش نفرات برتر جهت حضور در این رقابتها در دو رشته کاتا انفرادی و کومیته انفرادیترکیبی از  رده های سنی نونهالان و نوجوانان، رده کمربندی قهوه ای و مشکی نیمه دوم آذر ماه برگزار خواهد شد.
رده های سنی و اوزان این مسابقات به شرح زیر میباشد


رده سنی مسابقات: 12و13و14 سال (متولدین 15/8/85 تا 14/8/88)

اوزان دختران: 34-، 36-، 38-، 40-، 42-، 44-، 47-، 50-، 54-، 54+

اوزان پسران: 34-، 36-، 38-، 40-، 42-، 45-، 48-، 52-، 57-،63-، 63+


با توجه به شیوع ویروس کرونا، مسابقات با شرایط ویژه برگزار خواهد شد و رعایت تمامی موارد اعلامی در بخشنامه برای کلیه شرکت کنندگان در مسابقات الزامی می باشد


شرکت کنندگان می بایست پیش از ثبت نام موارد مطرح شده در بخشنامه را به دقت مطالعه نموده و تمامی مدارک ذکر شده را روز مسابقه به همراه داشته باشند، در غیر اینصورت امکان پذیرش وجود نخواهد داشت، همچنین موارد مربوط به چگونگی حضور مربیان در سالن محل برگزاری مسابقات نیز در بخشنامه به تفضیل آمده است

واجدین شرایط شرکت در این مسابقات از روز دوشنبه 24 آبان ماه تا پایان وقت اداری روز شنبه 13 آذر ماه می توانند همه روزه از ساعت 10 الی 14 به دفتر هیئت کاراته استان تهران مراجعه نمایند.

همچنین مربیان باشگاهها و نمایندگان محترم حوزه و شهرستانها می توانند لیست اسامی بازیکنان تحت پوشش خود را مطابق فرم پیوست تا تاریخ مشخص شده تحویل هیئت کاراته استان تهران نمایند.

با توجه به شرایط خاص موجود و لزوم کليه شیوه نامه های ارسالی، رعایت موارد اعلامی از سوی کمیته برگزاری مسابقات الزامی می باشد.
پذیرش همراه بازیکنان امکان پذیر نبوده و پذیرش مربیان منوط به ارائه معرفی نامه از هیات حوزه/ شهرستان مربوطه می باشد.

به همراه داشتن مدارک ذیل در زمان پذیرش الزامی می باشد:

۱ . پاسخ منفی تست پی سی آر که ۷۲ ساعت از زمان آن نگذشته باشد و به تائید آزمایشگاه مربوطه باشد.

۲. فرم رضایت نامه ولی شرکت کنندگان که به تائید دفترخانه رسمی رسیده باشد.

۳. پرینت کارت بیمه ورزشی که حداقل ۷۲ ساعت از صدور آن گذشته باشد

۴.مدرک شناسایی عکس دار (گواهی اشتغال به تحصیل عکسدار از واحد آموزشی مربوطه)

5. کپی آخرین حکم کمربند فدراسیونی قهوه ای و یا مشکی

خاطر نشان می سازد، فقط شرکت کنندگانی که پیش از این نسبت به ثبت نام در مسابقات اقدام نموده اند مجاز به شرکت در این رقابتها می باشند و در روز مسابقات ثبت نام انجام نخواهد شد.

واجدین شرایط شرکت در این رقابتها جهت کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ثبت نام می توانند همه روزه از ساعت 10 الی 14 با دفتر هیئت کاراته استان تهران 88825655 و 88308902  و یا به شماره 09101624630 در پیام رسان واتساپ در تماس باشند..


مهلت ثبت نام یاد شده در بالا قابل تمدید نبوده و پس از انقضا به هیچ عنوان از فردی ثبت نام به عمل نخواهد آمد