1399/09/16
نخستین جلسه هم اندیشی هیئتهای ورزشی پایتخت با مدیر کل برگزار شد
  نسخه چاپی
نخستین جلسه هم اندیشی هیئتهای ورزشی پایتخت با مدیر کل برگزار شد

به گزارش روابط عمومی هیئت کاراته استان تهران، بر اساس برنامه اعلام شده از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان، با توجه به شرایط خاص حاکم و نبود شرایط مساعد جهت برگزاری جلسه مشترک، جلسه هم اندیشی هیئتهای ورزشی با مدیر کل و معاونین به صورت اختصاصی و با زمان بندی مشخص برگزار خواهد شد و بر همین اساس اعضا هیئت کاراته به عنوان اولین هیئت صبح امروز با مدیر کل دیدار و گفتگو داشتند.


بر اساس این گزارش پریچهره، مدیر کل ورزش استان، ملاجعفری، معاون توسعه امور ورزش، زرگر رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای، سلیمی معاون حوزه بانوان و عطایی رئیس، خوشقدم نایب رئیس، محمدی دبیر اجرایی، امیری مسئول أمور عمومی و مردانی مدیر روابط عمومی هیئت کاراته استان تهران، در این جلسه تخصصی حضور داشتند.


در ابتدای جلسه ملاجعفری ضمن خیرمقدم، از کاراته پایتخت به عنوان هیئت پرتلاش نام برد و افزود: جای خرسندی است که نخستین جلسه هم اندیشی با مدیر کل، با حضور جمع تخصصی و ورزشی آغاز شده، خوشبختانه در سالیان اخیر شاهد بودیم اعضا این هیئت از افراد تاثیرگذار در کاراته کشور بوده اند، وی با اشاره به این نکته که کاراته تهران دو ورزشکار المپیکی دارد، ابراز امیدواری کرد این روند ادامه داشته باشد و شاهد موفقیت افتخارآفرینان کاراته تهران در تمامی عرصه های بین المللی باشیم.


در ادامه عطایی ضمن تقدیر و تشکر از معاونین اداره کل که همواره  پشتیبان و حامی کاراته استان بوده اند افزود: به عنوان خادم کاراته پایتخت و با همراهی دوستانی که در هر دو بعد علمی و ورزشی تخصص دارند و با لطف و یاری خداوند شاهد رشد و شکوفایی کاراته در سطح استان بوده ایم.


وی  با اشاره به کسب عنوان هیئت برتر کاراته کشو در بین ۳۱ استان، افزود: این امر محقق نمی شد مگر در سایه الطاف خداوند و همکاری و تلاش تمامی مجموعه کاراته پایتخت، در کاراته اولویت تواضع و احترام است، نباید از این نکته قافل نشویم اگر موفق به کسب سهمیه المپیک شده ایم، در سایه کار گروهی و تلاش تمامی اعضا بوده است، اگر سهمیه ای در المپیک گرفته ایم در سایه زحمات مربیان بوده است، اگر از بازیکن می گوییم نباید از مربی او نیز غافل شویم. 


عطایی در ادامه  گزارش مختصری از عملکرد سال گذشته هیئت و همچنین برنامه های انجام شده در ایام کرونا ارائه کرد. 


زرگر نیز با اشاره به این نکته که هیئت کاراته بر اساس ارزیابی اداره کل در سال گذشته موفق به کسب جایگاه نخست در بین هیئتهای ورزشی استان شده است افزود: کاراته از هیئتهای خوب و موفق سالهای اخیر بوده است و دارای پتانسیل های فراوانی است، چه در بعد ورزش حرفه ای و قهرمانی و چه در بخش همگانی و انشالله این روند ادامه داشته باشد.



حسن ختام جلسه صحبتهای مدیر کل ورزش و جوانان استان بود، پریچهره ضمن مثبت ارزیابی کردن عملکرد کاراته پایتخت گفت: عملکرد کاراته قابل تقدیر است، با تیم خوبی که دارد در مسیر خوبی پیش می رود که این نشان از وجود مدیریت خوب در راس سکان هدایت این مجموعه دارد، خوشبختانه در هیئت کاراته وحدت و انسجام و کار تیمی به خوبی به چشم می خورد، بدون شک کسب سهمیه المپیک  که مسیر سخت و دشواری دارد،از همین طریق میسر شده است.


وی در خاتمه ضمن تشکر از تمامی حاضرین در جلسه ابراز امیدواری کرد این روند رو به رشد و موفقیتها در سایه تلاش و کوشش تمام اعضا تداوم داشته باشد.