1399/02/27
پیام تبریک رئیس هیئت کاراته استان تهران به مناسبت روز جهانی و هفته ارتباطات و روابط عمومی؛
  نسخه چاپی
پیام تبریک رئیس هیئت کاراته استان تهران به مناسبت روز جهانی و هفته ارتباطات و روابط عمومی؛

به گزارش روابط عمومی هیئت کاراته استان تهران، متن پیام عطایی بدین شرح است:بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز جهانی "روابط عمومی و ارتباطات" صرفاً یک نام در یک برگ از تقویم روزگار نیست، بلکه یک سرفصل از اخلاق ، علم و هنر است، خصیصه ای که در حال حاضر بعنوان عنصری در راستای ارائه شرایط حاکم بر سیستم اجرایی نهفته و بهره وری از آن میتواند به ایجاد یک فرصت منتهی گردد.
روابط عمومی با تلاشی آگاهانه موجب خلق جامعه ای انسانی تر بر مبنای همیاری گسترده تر است و گسترش دهنده ی ژرفای معنای عمیق انسانی است.در دنیای کنونی نقش روابط عمومی و اطلاع رسانی بی بدیل جلوه گر شده تا جاییکه روزی را در تقویم بین الملل با این نام زینت داده اند ؛ چراکه بسط و گسترش ایده ها و موفقیت ها تنها از این طریق امکان پذیر است.
این روز متعلق به شاغلین یک حرفه نیست بلکه ویژه تمام کسانی است که به اخلاق حسنه ستوده اند و خداوند نعمت پاسخگویی خوش رویانه به همنوعان را به آنان عطا کرده است. ما معتقدیم که روابط عمومی یک شغل نیست ،یک ویژگی اخلاقی است که هرکسی باید خویش را به آن مزین سازد و آنکه در صف اول مراوده با هموطنان قرار دارد به این مهم اولی تر است.
اینجانب بر خود فرض می دانم به مناسبت فرارسیدن هفته ارتباطات و روابط عمومی، از زحمات ارزشمند تمام کسانی که در این حوزه فعالیت دارند و شایسته بالاترین تقدیرها و احترامات هستند، اعلام دارم.
#هفته_ارتباطات و #روز_روابط_عمومی بر شما وارستگان مبارک و خجسته باد