1397/09/25
متین زارع صاحب گردن آویز برنز لیگ جهانی کاراته وان جوانان شد
  نسخه چاپی
متین زارع صاحب گردن آویز برنز لیگ جهانی کاراته وان جوانان شد

متین زارع کاتارو خوش آتیه کاراته پایتخت، به نشان برنز لیگ جهانی کاراته وان جوانان در ایتالیا دست یافت.

به گزارش روابط عمومی هیئت کاراته استان تهران، این رقابتها در شرایطی با حضور 2652 كاراته كا از 67 كشور در شهر ونيز ايتاليا برگزار شد که متين زارع تنها نماينده كشورمان که به همراه مربی خود حسین پارسی در این پیکارها شرکت کروه بود، موفق به کسب نشان برنز کاتا انفرادی نوجوانان شد.

بر اساس این گزارش مبارزات كاتا در این رقابتها با شیوه جدید و به صورت امتيازی برگزار شد و در کاتا انفرادی نوجوانان 116 کاتارو با هم به رقایت پرداختند.

نماینده کاراته پایتخت در مرحه نخست و در گروه 7 نفره با 3کاتارو ایتالیا و نمایندگان مجارستان، لتوني، اسلواكي به رقابت پرداخت و موفق شد با به عنوان نفر دوم به دور بعد راه يابد.

زارع دور دوم به مصاف حريفاني از ايتاليا، اسلواكي، مجارستان، پرتغال، روماني، اسپانيا و فرانسه رفت و به عنوان نفر اول به دور بعد صعود كرد ک در دور سوم با تيم هاي اسپانيا، مجارستان، روماني، آلمان، چك اسلواكي، آمريكا و فرانسه هم گروه شد و به عنوان نفر دوم به مرحله بعد راه يافت.

کاتارو شایسته کاراته پایتخت در ادامه و در چهارمين دور به مصاف كاتاروهايي از فرانسه، ايتاليا، اسپانيا، اسلواكي، آمريكا، روماني و فرانسه رفت و به عنوان نفر دوم به دور بعد صعود كرد.

زارع در نيمه نهايي نتيجه را به نماينده اسلواكي واگذار كرد تا در جدول رپه شارژ فدريكو آرونه نماینده كشور ميزبان را از پیش رو برداشت و به مدال برنز اين دوره از رقابتها دست يافت.